- Bara för att jag inte gjort den här listan än.

Tjugo saker du kanske inte vet/visste om mej

1. Jag vill inte vara där det finns mycket folk.
2. Jag kollar på Vakna med the voice varje morgon.
3. Jag har blåa ögon.
4. Jag trivs inte i vårat hus.
5. Jag vill bli polis.
6. Jag tog hem Theoo utan att mamma och pappa visste det.
7. Jag är både moster och faster.
8. Jag har ingen mormor,morfar eller Farmor, farfar.
9. Jag ska ta konfirmation. 
10. Jag har lätt för att bli brun på sommaren.
11. Jag vill bli vegetarian.
12. Jag har en kompis i Dalarna.
13. Jag vill lära mig spela gitarr.
14. Jag är längre än min mamma och syster.
15. Jag pratar mycket mer hemma än på skolan.
16. Jag gillar inte att synas och höras.
17. Jag heter egentligen Eriksson wieslander,Men jag vill bara heta Eriksson.
18. Jag heter Mikael på min patientbricka. För att jag har förlångt efternamn så A:et får inte plats.
19. Jag läser Tyska men jag gillar det inte.
20. Jag kan alla replikerna till Mysteriet på Greveholm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nr. 14 kan du stryka. Nr. 18 är roligast. :)

2011-02-02 @ 16:13:43
URL: http://annawieslander.blogg.se/
Postat av: Mikaela

14 ska inte alls strykas:D

2011-02-02 @ 20:37:58
URL: http://mikaelaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0