Skola

Hej där! Skolan då vi började med syslöjd jag gör något åt min syster,hon läser min blogg så jag kan inte skriva vad det är;). Sen hade vi rast i 55min då gick jag och Anna-Lotta till Fa;n det var bara vi som satt där men sen kom Fanny,Wille,Basse,Oskar,Edvin,Gurra och Johan kanske var det några fler. Sen började dom kast dynerna från sofforna på mig Fanny och Lotta. Sen satt vi bara och snackade, sen kom 8:B, sen hade vi tyska i 40 min sen blev det lunch makaroner och köttbullar. Sen hade 8:A och 8:B matte sen hade vi i 8:A Idrott vi hade BrännbollNorsk vet inte vad det är för jag och Lotta tog en promenad istället.Sen när vi kom tillbaka då började det regna,sen hade vi pulsslag och elevensval men jag åkte hem vid 14:00 för jag hade pulsslag hemma istället.

Nu har jag fixat headern och bakrundsfärg  headern är bara en enkel i paint;)

                                                                      Checka denna blogg www.annawieslander.blogg.se ;) /Micka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0