- Sista inlägget för mig!

Fanbrev- Check. Det här blir mitt sista inlägg innan jag åker jag är jätte nervös men det är en bra nervositet ( skriver man så?). Jag har letat som en galning efter ett stort kuvert men jag hittade inget, skulle ha haft det till fanbrevet men fick ta ett litet istället men det gick bra ändå (endå?). Är inte så pepp på att sitta i ett tåg hela natten ,är framme ungefär 6:30 i morgon . Ska dra och duscha snart och packa klart och radera massa bilder i kameran så jag får plats med bilder, Haha tänk om jag står där och tänker fota och det står " minnet fullt" och måste stå där och radera och missa att ta bilder på killarna :P. Har lovat två stycken en autograf Rebecka och Victor, Victor hatade Jedward förut men jag omvanlade honom, nu kan han skilja dom åt och sjunga med i låtarna:). Jag har även lärt Milo att säga jedward men ingen tror på det ,mamma och jag vet att han kan det så det så Anna! Hehe han satt på gräsklipparen och jag sa "Jedward Jedward Jedward" och då skrek han efter mig " jebbblea". Haha ne nu ska jag gå och fixa lite saker, Puss på er!♥.


Kommentarer
Postat av: rebecka udd

IIIIIIIHHHHH skrik

mitt namn mitt namn mitt namn är med... XD

2011-09-16 @ 22:29:25
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, "jebbblea" betyder ju gräsklippare. Dummer! :p

2011-09-17 @ 21:12:41
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0