- Frågor

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja ibland :)
HAR DU BRA KONDITION:
Ja, ganska bra faktiskt.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Tisdags tror jag :)

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart,grå

KAN DU LAGA MAT:
Ja :)

VAD PLUGGAR DU:
Går i nian nu:)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
jag kan inte vara seriös på kort. om jag inte tagit dem själv. så blir bara bra på mina egna bilder

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Tror det var någon gång i sommras, När jag inte kunde åka till sthlm och kolla på tvillingarna:P.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nää

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jadå:)
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vatten

ÄR DU NYTTIG:
nej, inte ens i närheten. något som jag kanske borde ändra på...

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
sommarjobb,
ÄR DU BLYG:
íbland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06:00

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
call of duty black ops xbox

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
tror det är något snowboard spel, kommer inte ihåg vad den hette:)

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Hmmm?
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nix

JAG SOVER:
så länge som möjligt! med täcket vid fötterna

VAD SA DU SENAST?
Nu ska jag gå in på facebook gå här ifrån!- till mamma.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
nej. ville på gatufesten i sundsvall, men var bortrest då :/

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En kram :)

HAR DU SNYGGA SKOR:
vita skitiga converse :)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
kommer inte ihåg..

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
yes sir

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nix

HAR DU KÖRKORT:
snart moppe hoppas jag :D.
ÄR DU ENSAM NU:
jaoo

VAD SER DU FRAM EMOT MEST NÄSTA VECKA?
17 september så klart, kan inte fatta att det är nästa vecka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0