- Dreaming people

Nu har jag haft den här drömmen två gånger . Det börjar med att jag träffar jedward det är bara john,edward och jag , jag glömmer min kamera och har bara min mobil med mig men när jag ska knäppa kort med mobilen så blir der bara john på bild och inte edward fast han står bredvid.Men sen plötsligt så har jag min kamera och jag ska ta foton med den. Men den ska bara ställa in fokus hela tiden så det blir inte så många bilder sen märker jag att min mobil är borta men då är det bara john som har tagit den och tar massa ego bilder.Sen hoppar dom i vattnet med kläderna på men sen när dom kommer upp så är dom torra. Sen försvinner ed så det är bara john och jag kvar och han ger mig en puss på kinden sen tar han  tag i min hand. och sen så springer vi mot ed som kommer springandes mot mig och ger mig en stoor kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0