- Roligt citat

Jag: Mamma visst har man fyra kammare i hjärtat?

Mamma: Nej två!

Jag: Bra för dom är upptagna.

Efter ett tag...


Pappa : är det dom där edwards?

Mamma: Nej det är väl jake och edward

jag: Nej jedward heter dom  och han heter inte jake!

Mamma: Men vad heter han då?

Jag: men suck John!....



eller när jag var med min granne och vi pratade om folk som dog hemma då säger hans mamma Lena...

Lena: Du vet väl att din farmors pappa dog hemma hos oss`?

Victor: Nej, i vilket rum?

Lena: ungefär där vi har datorn.

Victor: vaddå? dog han när han satt vid datorn? 

Haha lät så kul när han sa det:).

Kommentarer
Postat av: rebecka udd

sv; ATT VI GÖR!! :)

2011-07-19 @ 21:07:30
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0