- Frågor

1. Är du beredd? - Yes!!
2. Okej då börjar vi - ok
3. Vad heter du? - Mikaela
4. Hur gammal är du? - 14 år
5. Hårfärg? - mörk brunt
6. Lång / kort? - superlång, 165 cm kanske?
8. Använder du bh? - ah
9. Om ja vilken storlek har du? - varför vill du veta mannen?
10. Färg på dina underkläder?- olika
11. Är du kille? - nej
12. Är du tjej? - yesyes
14. Är du singel - ahråå
15. Skulle du kunna starta ett förhållande nu? - alltså, jag vet inte..kanske.
16. Är du intresserad av nån tjej/kille? - inte just nu..
17. Har du ett förhållande? - nope
18. Är du tjock? - jag tycker det
19. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja det kan dom.
20. Har du glasögon? - nej
21. Har du bra självförtroende? - nej det ligger på botten..
22. Har du blivit sviken nån gång? - ja
23. Hur är ditt humör just nu? -  lider av trötthet, alltså så är mitt humör tråkigt
24. Har du testat på knark? - nej tänker inte göra det..
24. Tycker du om jordgubbar? - bästa som finns
27. Har du testa snusa? - ja faktiskt
28. Har du några syskon? - två stycken
29. Vad har du för mobil? - en svart iphone
30. Tycker du om att sola? - aa
32. Går du på någon sport? - nej
33. Spelar du något instrument? nä,har gjort  men skulle inte haft något emot att vara duktig på gitarr (a)
34. Favorit film? - har ingen riktig favorit
36. Vem skulle du offra allt för? -
37. Lunarstorm eller bilddagboken? - inget av dom
38. Vad har du gjort idag? - datan, tränat
39. Är du snygg? -verkligen inte
40. Vad är de bästa med dig? - att jag förlåter allt och alla när jag egentligen inte borde det? (fast det kanske inte är bra?)
41. Vad är de sämsta med dig? - att jag har ett sånt jävla humör när jag är arg haha.
42. Kan du cykla utan händer? - jaa
43. Har du moppe? - yes :)
44. Har du körkort? - håller på att ta moppekort nu..
45. Trivs du med det? - huh?
46. Har du magrutor - 160pack
47. Vart bor du ? - gissjö i skogen..
48. Trivs du där? - nej verkligen inte
49. Favorit stad? - sthlm
54. Hip hip hora eller fjorton suger? - gillar ingen av dem, men hip hip hora
56. Vad tycker du om bögar? - är väl inge fel på dem?
57. Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - längre än mig
58. Vad tycker du om fotbolls-vm? - bryr mig inte
60. Om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - LA ,irland,mm
61. Gröna lund eller liseberg? - Grönan
62. Dricker du? - vatten , inte alkohol
63. Har du tröttnat på frågona? - som fan
64. Bra då fortsätter vi - jaha..
65. Har du egen dator? - yepp
66. egen tv? - nej
67. Har du dvd? - japp
68.har du en boxer? - inte egen ??
69. Har du stor säng? - kan man inte säga
70. Har du stort rum? - hyffsat
71. Hur många kuddar sover du med? - två
72. Har du bra kontakt med dina föräldrar ? - ja
73. Sova ensam eller med någon? - ensam
74. Vem sov du senast med? - ?
75. När la du dig inatt? - har inte lagt mig än!
76. När vakna du imorse? - 10:30 kanske
77. Vad heter du på msn? - Mikaela Eriksson
78. Vet du någon som äger en blogg? - ja
79. Vad har du för mobil nummer? - 070......
80. Vem hade du senast en msn konversation med? - är inte inne på msn
81. Vad ska du göra idag?-
82. Har du en blogg? men ja
83. Isåfall, vad heter den?-
84. Vad lyssar du på just nu? - bb katerinas skratt
85. Vad har du på dig just nu? - tränings käder
86. Är du less ännu? - J-A
87. Hatar du någon? - hm, ja.
88. Vill du säga vem? - känner inte för det nej.
89. Vad gör du just nu? - kollar på reprisen av bb
90. Vem/vad saknar du? - vet inte
91. Vad längtar du till? - tills jag får planet jedward och victory in my hands
92. Har du nån gång älskat flera stycken samtidigt? - flera vänner?
93. Hur ser din dream girl/boy ut? -det vet jag när jag träffar han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0