- EN artist

Svara på frågorna med att använda låtar av bara EN artist, försök att inte använda samma låt flera gånger.
Välj din artist: Jedward

Är du man eller kvinna?: Miss America
Beskriv dig själv:celebrity
Hur känns det nu: wow oh wow
Beskriv platsen där du är just nu: pop rocket
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå: under pressure (ice ice baby)
Din bästa vän är: Lipstick
Favorit färg: --
Hurdant väder är det?: --
Favorit tid på dygnet: saturday Night
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: DISTortion
Vad är livet för dig:get up and dance
Några problem?: Bad behaviour
Förväntar av framtiden: Everyday superstar
Skulle se framemot: Go getter
Är rädd för: Biggest fan
Mitt bästa råd: All the small things
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: Techno girl

Dagens tankar: Fight for your right to party
Hur vill jag dö: Jump
Min motto: Hold the world



Välj din artist: Eric saade

Är du man eller kvinna?: Manboy
Beskriv dig själv:popular
Hur känns det nu: timeless
Beskriv platsen där du är just nu: still loving it
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå: Masquerade
Din bästa vän är: Big love
Favorit färg: someone new
Hurdant väder är det?: i´ts gonna rain
Favorit tid på dygnet: sleepless
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: Made of pop
Vad är livet för dig: Me and my radio
Några problem?: killed by a cop
Förväntar av framtiden: upgrade
Skulle se framemot: --
Är rädd för: Break of dawn
Mitt bästa råd: Hearts in the air
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: echo

Dagens tankar: why do we need fashion
Hur vill jag dö: í´ll be allright
Min motto: say it.



Välj din artist: Katy Perry

Är du man eller kvinna?: california gurls
Beskriv dig själv: one of the boys
Hur känns det nu: if we ever meet again
Beskriv platsen där du är just nu: Hot N cold
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå: E.T.
Din bästa vän är: pearl
Favorit färg: fingerprints
Hurdant väder är det?: Lost
Favorit tid på dygnet: Last friday night
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: teenage dream
Vad är livet för dig: who am living for
Några problem?: ur so gay
Förväntar av framtiden: i´m still breathing
Skulle se framemot: waking up in vegas
Är rädd för: Fireworks
Mitt bästa råd: use your love
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: peacock

Dagens tankar: i kissed a girl
Hur vill jag dö: not likes the movies
Min motto: Hummingbird heartbeat


Välj din artist: Britney spears

Är du man eller kvinna?: i´m not a girl, not yet a woman
Beskriv dig själv:perfect lover
Hur känns det nu: hot as ice
Beskriv platsen där du är just nu: Lonely
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå: i run away
Din bästa vän är: cinderella
Favorit färg: --
Hurdant väder är det?: Lucky
Favorit tid på dygnet: 3
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: circus
Vad är livet för dig: i´m a slave 4 u
Några problem?: Toxic
Förväntar av framtiden: Born to make you happy
Skulle se framemot: trip to your heart
Är rädd för: selfish
Mitt bästa råd: dont keep me waiting
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: criminal

Dagens tankar: i wanna go
Hur vill jag dö: till the worlds ends
Min motto: everytime 

 Jäklar vad svårt det var att komma på jedward låtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0