- Lista

Det finns ingenting att kolla på tv så jag gjorde en lista istället som jag för övrigt snodde av Michelle.

Namn: Mikaela
Piercingar: Industrial och läppen :)
Tatueringar: Nej, men kanske blir en i höst/vinter.
Längd: vet inte ! kanske 164cm kanske?
Skostorlek: olika från 37-39

Hårfärg: Mörkbrunt :) 
Fräknar: ja fast dom syns inte så mkt.
Motto: har inget

Kär? Nepp 
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, stockholm hade suttit fint :D ! 
 

Vilket schampo använder du? Franck provost ,bästa som finns! 
Vilken parfym använder du? Jag har så många men det blir paris hilton,britney,avril.
Vad är du rädd för? möss/råttor
Gillar du att tvätta? hehe ne!

Gillar du berg- och dalbanor? aa:D

  

Senaste…
Filmen du hyrde? i rymden finns inga känslor.
Filmen du köpte? vet inte, säkert flera år sedan :)
Låten du hörde: pop rocket- jedward

Låten du laddade ner? tror det var biggest fan med Jedward:)
Personen du ringde? hmm? kommer inte ihåg
Personen som ringde dig? victor kanske?
TV-program du såg? snål vatten och jäkelskap tror jag att det var?
Person du tänkte på? vet inte

  

Favorit…
Sak att göra: Datorn tror jag :)
Dryck: vatten in my ♥
Kläder: min jedward hoodie :)
Film: Har ingen favorit.
Bil: vet inte:)
Serie: Jedward let loose,solsidan

  

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
 nej
Gråtit över en flicka? nej 
Ljugit för någon? Aa, har väl alla någon gång ? :s 
Varit i slagsmål? nix ;)

Blivit arresterad? neej!
Träffat någon från internet IRL? Nej, eller jag vet inte :s
 

  

Antal…
Gånger du varit kär? 
whoop whoop säg det?;)

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång :s 

Hjärtan brustet på grund av dig? venne, hur ska jag veta det :s
Tjejer du kysst? störd fråga :p vet inte .. 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? alla tror jag :) 

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2-3 gånger kanske?

  

Senaste…
Boken du läste? 
någon av twilight böckerna 
Personen du fick e-mail av? Facebook, får typ över 1000000 såna , :s
 

Personen du fick brev av? haha! får aldrig brev.  

Personen du fick sms av? vet inte ;)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? idag!
Saken du köpte ? skiva!

 

Blond eller Brunett: båda
Blåa ögon eller Bruna ögon: båda :)
Vanilj eller Choklad: Vanilj,
Hund eller Katt: båda två får jag nog säga ;) 
Christina eller Britney: Britney ;) 
Lip-stick eller Lip-gloss:  självklart lipstick ;)
Rock eller Rap: Rap 
Rosa eller Lila: hmm...? rosa kanske :) 
Tv eller Dator:?! båda 
CDs eller Radio: vet inte ;p 
Basket eller Fotboll: fotboll :)
Äpple eller Apelsin: vart står jordgubbar på frågan? :D
Morgon eller Kväll: Kväll får jag nog säga :D 
Kyckling eller Kalkon: kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg-och-dalbana
Guld eller Silver: silver  nejmen jag vet inte ! 
Nike eller Adidas: Adidas :) , jeremy scott ♥
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: vet inte, ;p 
Harry Potter eller Lord of the Rings: HARRY POTTER HELT KLART! :D 
Regn eller Snö: Regn,
Vinter eller Sommar: Sommar..
Gå eller Springa: Gå, 
Stranden eller Bergen: Stranden tror jag ;p
Stan eller Landsbygd: Stan , 
Stjränor eller Månen: Stars , :D 
Sko eller Sandal: skoor
Bad eller Dusch: Dusch , beror på vad som menas med bad , bad inne/ute eller i badkar :s
Syster eller Broder: båda :)
New York eller California: New York :) 
 

 

 

 

Ätit sushi:  mmmm sushi♥
Stått på scen: Aa , 
Blivit dumpad: Nej,
Varit med om en bilolycka: Nej har klarat mej :) 
Klättrat i bergen: inte i berg men har väl kämpat mig upp för en stor sten;)
Sett vita huset: Nej, eller jo på tv räknas väl ;) 

 



Antingen eller..

Kallt eller varmt:
 Kallt helst.. :p 
Spets eller satin: venne,
Svart eller rött: Svart,
Regn eller snö: Regn 
Ull eller bomull: vet inte 
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Höst :) 
Historia eller vetenskap: Historia :) 
Matte eller engelska: Engelska helst :),älskar att snacka eng:)

 



Inom de senaste 48 timmarna..

Haft seriöst samtal:
 Nej, inte vad jag kommer ihåg iaf :) 
Kramat någon: hehe, vet inte :) 
Samsats med dina föräldrar: hmm?
Bråka med en kompis: Nope :) 
Gjort en tjänst: ja:) 
Fått en komplemang: vet inte :p

 

 

One three hill eller O.C: One three hill tror jag :) 
Ute- eller Hemmakväll: båda :)

Lyx eller Budget: båda!
Sommar eller Vinter: Summer :D 
Vad har du på dig en ledig dag hemma: one piece eller mjukis byxor och nått linne!
Favoritfilm: Har ingen!
Drömväska: LV kanske :)
Favoritfärg: alla kanske ;p 
Drömprins:  John Grimes i♥U
Maträtt: vet inte finns många :D 
FavoritResemål: London,USA,Hollywood,Spanien och en massa till :D hade varit kul att åka dit ju :) 
Tycker inte om: haters, våldtäckter,krig eller jag vet inte!
Favoritdricka: vatten all the way;) 
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: pärlvitt och vinrött.
Vad gör du när du är uttråkad: datorn..
Missbruk: vet inte :s
Vad retar du dig mest på: alla jävla haters!!!
Läggdags: ingen aning :)
Nagellack: vet ej 
Syskon: en bror och en syster:) 
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: ingen aning
Bästa bok du läst: pojken som kallades det!
Favoritparfym: paris hilton-can can tror jag :)
Vilken är din bästa egenskap: Venne :) 
Senaste köpta skiva: PLANET JEDWARD :D
Favoritgodis: gillar inte godis så mkt..
Studier eller jobb: båda.
Bästa kompis: min iphone ..har lixom ingen bästa...
Favorit bloggar: typ storbloggare,småbloggare osv :D 
Nytt eller vintage: båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0