- Test ,OBS! långt inlägg.

Snodde den av Michelle 


JAG GILLAR:


Britney Spears: Ja ja :D
Darin: Nja han gör völ bra låtar :)
Gwen Stefani: nej
Tokio Hotel: nej,
50 Cent: ja lite,
Meg & Dia: eeeh? what ;O
Selena Gomez: nej
Christina Grimmie: vem ? vet inte vem det e
Demi Lovato: Den enda låten jag lyssnar på är skyscraper!
Miley Cyrus: nej
Lady Gaga: Ja , lite låtarna är väl okej.
Linkin Park: nej
My Chemical Romance: nej
Eminem: NEJ! men har faktiskt gjort , fast några låtar är bra !
Justin Timberlake: nej men låtarna är väl inte så dåliga?
Mika:nej!
Ebba Grön: nej
Muse: nej
The Ark: nej
Green Day: ne
Kent: nej , men har gjort xp
Plain with T's. vet inte vilka dom är :s
Avril Lavigne: nja!
Nightwish: nej, vilka är det ? :o
Modern Talking: vet inte vilka det e! :o
Bob Marley: nej,
Tupac: nope
Timbaland: nja,lite kanske :P
Simple Plan: nej
Fall out boy: nej
Byz: naj !
Alicia Keys: nix
Rihanna: jao
Justin Bieber: neej!!
Bullet for my valentine: nej
Beyoncé: Ja :)
EMD: bara Danny :)
Fergie: nej
The last goodnight: nej, och vet inte vilka dom är :s
She wants revenge: nej vet fortfarande inte vem dom är , måste jag säga så på alla jag inte vet ? :s
Panic! At The Disco: nej
Iron maiden: nej)
Snook: nope
Dragonforce: vilka?
Red Hot Chili Peppers: nae,
Hardcore Superstar: nej
Neverstore: nej
Sofijah: nej, har aldrig gjort heller
Christina Aguilera: nej inte så värst !
Paramore: nej
Amy Diamond: nej
Chris brown: ne
Mange Schmidt: nej
Cody Simpson: nej
Jason Mraz: nja
Nanne Grönvall: nej
Jonas Brothers: nej
Sanna Nielsen: nej
BWO: nej
Carola: nej
Abba: nej
Måns Zelmerlöw:nej
Kate Ryan: nix
Ola Svensson: nej
Lena Philipsson: nej
Håkan Hellström: han tål jag inte..
Backstreetboys: nej
KISS: nej !
Three days grace: vet inte vilka dom är
Madonna: nej
KoRn: nej
the GazettE: nope vet inte vilka de är -.-
An cafe: nope
Papa Roach: nej
System of a down: nej
Dead By April: ja
Michael Jackson: Nej
2 pac: Nope..
[DU]
Namn: Mikaela Eriksson
Smeknamn: Micka , Michael (av felicia och josse) ,Mickis (av Eva P)
Längd: 164 cm kanske?
Vikt: alldeles för mycket
Född: 9 oktober 1996
Bor: Gissjö/fränsta
Familj: mamma,pappa,syster och bror
Husdjur: hund och två katter
[MUSIK]
Snyggaste sångaren: John och Edward Grimes ;)
Snyggaste sångerskan:  hmm vet inte.. Britney kanske?
Snyggaste trummisen:  vet inte
Snyggaste gitarristen:  vet inte
Snyggaste basisten:  ingen
Svenska favoritband:  ingen aning
Svenska favoritartist: Danny
Utländska favoritband:
Utländska favoritartist: John+edward=jedward
[TV OCH FILM]
Snyggaste skådespelaren: Jake gyllenhaal kanske?
Snyggaste skådespelerskan:  asmånga :D
Bästa svenska film:  Älska mig, greveholm mm
Bästa utländska film: harry potter,soul surfer
Bästa musikal: vet inte
Bästa svenska tv-serie:  solsidan
Bästa utländska tv-serie: simpsons, Jedward let loose
Bästa soundtrack: vet inte
[DITT RUM]
Vilken färg har dina tapeter? vitt med röd fondvägg
Vad har du på väggarna?  tapeter?
Vad har du på golvet?: matta,
Vad har du där du har datorn:   what?
Hur många böcker har du?: ligger väl några i nån låda och skräpar;)
Hur många skivor?: vet inte
Vilken färg har de flesta kläder du har på dig? vet ej alla ;)
När städade du senast? ojoj!
[TRE SAKER]
Tre saker du har i kylen: ööhm..? orkar inte kolla
Tre saker du har i garderoben: har ingen garderob...
Tre saker du gjort idag: datan,badat och tränat
Tre saker du ska göra imorgon: vet inte:)
Tre saker du gjorde igår: tränat,datan hmm?
Tre djur du haft: marsvin sen har vi haft häst och massa katter
Tre sidor du besöker varje dag: facebook,en massa bloggar,blogg.se ;)
Tre band du lyssnade på när du var liten: öö? venne
[I ÅR]
Vilken klass går du i: jag börjar snart 9:an
Vilka konserter har du varit på: ingen men hoppas på några i oktober :) ,
Vilken var den första låten du hörde på året: haha vet inte ,:s
Den första filmen du såg: i dont know :s
Har du fått nya vänner: jaa många :)
Förlorat vänner:  nej hoppas inte det!
Vart var du på semester: Småland :)
Hur firade du nyår: har inte varit det än
[ALLMÄNT]
Jag har spillt något i sängen (x)
Jag har varit kär i en kändis (x )
Jag har kastat mobilen i en vägg ()
Jag har velat raka av mig allt hår (x)
Jag har velat vara det andra könet ()
Jag har slagit sönder något (x)
Jag har samlat på klistermärken [ ]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [ ]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt (x)
Jag har haft matkrig [ ]
Jag har varit i slagsmål, där det användes knytnävar []
Jag har sportat på fritiden [ ]
Jag har varit på maskerad [ ]
Jag har ljugit för någon (x)
Jag har gjort sönder ett fönster []
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort []
Jag har lyssnat på en låt mer än sex gånger på raken [x]
Jag har varit i London [ ]
Jag har en webbkamera [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full, så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv (x)
Jag har bytt hårfärg någon gång [x.]
Jag har ett lyckonummer [x]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [ ]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x?]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [ )
Jag hatar tivolin []
Jag har haft en dröm, men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland (/)
Jag tycker att solen är gul [x]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag tycker att jag är bäst i världen [ ]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad [x] okej ? hatar och hatar nejmen kan äta det ibland :s
Jag har ljugit på den här listan [ ]
[SMINK]
Använder mascara [x]
Använder kajal [/]
Använder foundation ( )
Använder rouge/solpuder [/]
Använder läppstift ()
Använder läppglans( )
Använder dipliner ( )
Plattar håret varje dag (/ )
Använder parfym (x)
Använder hårspray (/ )
[HUMÖR]
Blir sur för ingenting [x]
Har starka känslor []
Skrattar åt ingenting [x].
Har särhumor (x)
Skrattar när någon ramlar (x)
Brukar skratta så tårarna rinner (x)
Är flummig (x)
[SKOLAN]
Är nöjd med min nuvarande klass [ /] hehe
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet (/)
Suddkrig på lektionerna [/]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen []
[KOMPISAR]
Har kompisar som betyder mer än livet (x)
Har kompisar som är lika i sättet som du själv ( )eh ? what ;o
Har killkompisar (x )
Har tjejkompisar (x)
[SKADOR]
Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [ ]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ] fett jag har inte brutit ngt inte vad jag vet iaf isf när jag var liten , eller nej har nog aldrig det :D
[INTERNET]
Har msn [x]
Har lunarstorm [x] Hade ja, för 2 år sedan sög det x)
Har bilddagbok [x] aldrig inne!
Har kamrat [x ], aldrig inne
Är medlem på hemsidor man glömt bort [x] aa :D

Kommentarer
Postat av: Salming

Detta ljudklipp är inte i synk, men det är från en underbar morgon 2009 på Peace & Love. Solen är på väg upp och den vackra trumpeten ljuder över Borlängenatten.

http://youtu.be/aWOxHJEtfYc

2011-08-19 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0