- Läppstifts dröm!

jag drömde en awesome dröm inatt,Det börjar med att Edward kommer med ett läppstift och John och han börjar måla sina läppar illröda. Plötsligt skriker John " call me Jenny" och jag börjar sjunga på Emd´s låt "jennie let me love you" för han och Edward börjar skratta och skriker " High five Micka". Sen säger ED "my name is Ewarda and im a girl". Sen målar dom mina läppar och sen tar jag fram en fridatidning och dom skriver massa saker på den sen tar vi massa kort sen sjunger dom lipstick för mig,Sen springer vi runt i Fränsta :).

Kommentarer
Postat av: rebecka udd

haha, grym dröm! och det sägs ju att det man drömmer när man sover är vad man omedvetet önskar sig mest av allt ;))

2011-08-15 @ 18:15:29
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0