Frågor

Ditt namn?: mikaela.
Är du snygg?: som satan!
Födelseår?: 1996
Ditt födelseställe?: sundsvalls bb.
Spelar du något instrument?: nej,men har gjort
Är du hungrig?: nej.
Vart befinner du dig just nu?: i världens fränaste rum.
Vart bor du?: hemma, i ett hus.
Är du singel?: yesyes.
Vilket land kommer du ifrån?: sverige!
Din mobiltelefon?: sony ericsson c702
Låt just nu?: varje gång du möter min blick-kent
Antal timmar sömn inatt?: orkar inte ränka, skolan är ju slut nu! :)
Vem vet mest om dig?: jag själv.
Vem vet du mest om?: har inte en blekaste aning.
Vad vill du ha just nu?: En systemkamera;)
Höger eller Vänsterhänt?: högerhänt.
Ditt mål i livet?: vet inteRädd för?: att gå ute själv mitt i natten.
Har du körkort?: nej.
Brukar du svara på kontaktannonser?: hahah, nej.
Äger du några vapen?: nejnej.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?: ingen aning
Pepsi eller Coca cola?: inget av dem
Röker du?: satan heller
Duschar du dagligen?: ja.
Den starkaste du vet?: världens starkaste man, kanske?
Kommer du överens med dina föräldrar?: aa:)Din hårfärg och frisyr?: Brunt, upp satt
Skorna du hade på dig idag?: svarta låga
Kläder du hade på dig idag?: leggings, randigtröja halsduk
Favoritfärg på kläder?: svart.vit
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: lackleggings och nån skön skjorta
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?: det blir ju olika varje månad.
Skolväska just nu?: en svart Har du rosa kamouflage-kläder?: nejnej!
Tatueringar du har?: inga, men vill ha någon liten.
Piercingar du har?: öronen. Industrial
Har du glasögon?: Nej
Hur ser din plånbok ut?: den ser fattig ut :)
Randigt, rutigt eller blommigt?: randigt.
Favoritårstid?: alla!
Favoritmat och dryck?: kycklingsallad och sprite
Favoritdjur?: katt & hund.
Favoritparfym?: paris hilton,britney spears, avril
Favoritbyxor?: leggins får det bli!
Favoritartist/grupp: oj, jag vet faktiskt inte..
Gillar du när det åskar?: ja, det är lite småroligt.
Vad köpte du senast?: tuggummi.
Hur mycket pengar har du?: alldeles för lite.
Hur svarar du i telefonen hemma?: Hallå!
Hur svarar du i mobilen?: hallå!
Vem ringde du senast?: kommer inte ihåg.
Senast kramat?: Felicia Senast pussat?: kommer inte i håg
Sov du ensam inatt?: ja.
Vem sov du hos senast?: felicia
Vem sov hos dig senast?:  kommer inte i håg
Blivit slagen den senaste månaden?: ja, men bara på skoj.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden?: ´Milo:)
Vad gjorde du kl 08 imorse?: gick ut till bussen
Vad gjorde du för 15 min sedan?: surfade
Det sista du sa högt?: haha, :)
Det senaste någon sa till dig?: vaa?
Vad har du druckit idag?: mjölk, mjölk & mjölk.
Vad var det senaste du åt?: bulle ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr?: vit.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja.
Sover du tungt?: nej eller ibland :)
Vad ser du om du tittar till höger?: ett fönster
Vad gör dig glad just nu?: frågorna,eller jag vet inte
Vad ska du göra härnäst?: bara ta det lungt.
Humör just nu?: jadu, säg det.
Hur många kuddar sover du med?: två
Morgon eller nattmänniska?: natt helst :)
Är du kittlig?: ja!
Stjärntecken?: vågen
Äckligaste insekten?: fästingar, uscha.
Saknar du någon nu?: ja, det gör jag verkligen.
Använder du icq eller msn?: icq? msn såklart!
När fick du senast en present?: namnsdagen Har du några högklackade skor?: aa:)
Har du blivit hotad via telefon?: nej.
Goth eller pop?: pop.
Hur ofta loggar du in på helgon?: jag har inte helgon.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?: nja
Skulle du kunna ha silikonbröst?: hahah nej!
Jag älskar?: min familj & mina vänner.
Är du snäll?: jarå.
Är du blyg?: beror helt på vilka jag är med.
Tycker du att du har fin dialekt?: den finaste i sverige kanske?
Ögonfärg?: blå-grå
Favoritdag i veckan?: fredag & lördag.
Trivs du i din klass och skola?: 8a är bäst & skolan är väl som den är.
Värsta ämne?: kemi, biologi & fysik!
Är du en gottegris?: hehhehe  nej!
Är du modig?: ibland, ibland inte.
Har du åkt fast för snatteri någon gång?: jag snattar inte.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: inte alla men några.
Vad har du för planer till helgen?: tar det som det kommer :)
Gillar du dokumentärer?: är det någon intressant så ja.
Är du sugen på något nu?: nope!
Brukar du bada i sjöar om somrarna?: nja
Kan du baka bullar?: om jag får använda recept så är det enkelt!
Bläck eller blyerts?: blyerts.
Hur ser du ut idag?: som vanligt.
Vad såg du senast på tv?: vakna med the voice

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe, gillar svaren! :)

2010-10-06 @ 08:52:42
URL: http://annawieslander.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0