frågor igen.

ditt namn?
mikaela eriksson
vilken är din favoritfilm?
jag vet inte.

vilken är din favoritfärg?
Turkos,svart vit och pastell färger:)

vilken är din favoritdag i veckan?
både fredag och lördag!

Vilken svordom använder du mest?
fan.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
pappa väcker mig!
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Knäppa den såklart!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Hachiko, tror den heter så
Har någon av dina vänner barn?
haha, tror inte det

Om du vann 10 miljoner på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ett liv!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja.

Använder du huvtröjor?
händer väl.

Kan du vissla?
klart jag kan!

Vem var den senaste som ringde dig?
vet inte.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
det vet jag att dom gör.

Tittade du på tecknat när du var liten?
men JA

Hur många syskon har du?
två.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Mysteriet på Greveholm♥
När flög du senast?
har aldrig gjort:/
Pratar du några andra språk?
engelska, tyska

Har du gråtit offentligt?
japp

Försöker du alltid lära dig nya saker?
tänker inte så mycket på det.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
vill ha hund tassar på ryggen, är nöjd med industrialen i örat men vill ha fler:)
Kan du kasta macka?
i bland
har du en blogg?
nä?
Vilken är din favoritfrukt?
mandariner och äpplen
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
15
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
T
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
mamma trodde jag skulle vara en kille och om jag var det så skulle jag hetat Mikael
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jaaa:)
Tycker du om att krama folk?
aa:)
Skulle du säga att du är trendig?
näe
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
ibland:(
vad har du på dig?
 kläder

Har någon någonsin kallat dig lat?
haha ja

Äger du en iPod?
yes box!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0