-Töcke

Svimmade i går kväll. Det gick till såhär. Pappa skulle gå upp och lägga sig och jag skulle följa med han upp för jag var as trött då.Men iaf pappa slog i med kryckan i trappen och jag frågade om han fick en kärringstöt för jag trodde ju han slog i armbågen, sen sa han jag slog ju bara i med kryckan. Sen så fick jag den bästa iden att jag skulle få en kärringstöt så jag slog i allt vad jag kunde med armbågen i trappen.Sen så skrek jag rakt ut och sen föll jag baklänges nerför trappen sen så kanske jag låg på hallgolvet i 15 min det var förns då jag vågade resa mig upp och gå till soffan och lägga mig. Mamma hade varit och hämtat mitt täckte då komm jag inte i håg vad täcke hette så jag var helt säker på att det hette Töcke eller tåcke jag minns inte några bokstäver eller vad saker  hette. Usch ska alldrig göra så mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0