-♥

Min lilla Juztin har somnat in, han dog i morse i min mammas famn.Hon sulle precis ta upp han till mitt rum,men då tog han sitt sista andetag♥.


                                                          Jag minns när du alltid ville ligga vid min nacke under mitt hår, hur du pep när jag skalde morot. Dina mjuka små läppar mot min kind ,dina två små glänsande ögon dina två öron ett svart ett rosa. hur du lät när man kliade dig på ryggen. du var så jävla underbar. Jag är glad att jag fick ha dig dom här 3 åren. Jag vet att du är på ett bra ställe nu. Jag pratar med dig varje gång jag går förbi din bur jag vet inte om du hör mig men varje gång jag är där säger jag  JAG ÄLSKAR DIG!! jag kommer alltid säga dom tre orden.
 

                                              ♥JAG ÄLSKAR DIG♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0